onderleggers (mug rugs)

ik wou echt weer een beetje weven  maar kan nog niet aan mijn getouw zitten .daarom heb ik een ketting op mijn weefkader  (50cmx50cm) ;een doorlopende ketting ,dat was een tijd geleden maar ik kon het nog. het is een project zonder planning , zomaar een ketting en wat weven in inslagribs.dat kan voor een paar onderleggertjes denk ik. Ik zal blij zijn als ik weer gewoon op mijn getouw kan weven .Ik heb daar een grove ketting opgezet  voor een masker maar ik weet nog niet of dat zal doorgaan .Misschien bedenk ik ondertussen iets anders.
 
I really wanted to weave but i can not sit at my loom properly yet; so i have put a chain on my frameloom(50cmx50cm)a continuous chain,that was long time ago but i still knew how to do it.It is a project without planning. Just a chain and some weftreb weaving.that must be possible for a couple of rugmugs.I will be glad if I can weave on my loom again.I have set it up to weave a mask. but i don’t know if i am going to continue with that.
 

Geef een reactie

