opleiding

Heb ik reeds verteld dat ik een opleiding volg als secretariaatsmedewerkster. We zijn nu ongeveer een maand bezig en de vooropleiding loopt ten einde.
Mijn spelling van de Nederlandse taal en de vervoeging van de werkwoorden is weer bijgewerkt. De kennis over het berekenen van procenten en de regel van drie (evenredig ,omgekeerd evenredig en gemengd) zijn weer opgefrist en afgestoft. De cursus Windows is bijna doorgenomen. Zelfs wanneer je denkt dat je er veel van weet zijn er nog altijd dingen die je korter en efficiënter kan benaderen. Dit alles betekent natuurlijk ook dat ik hier moet op letten voor zware fouten tegen dt-regels en spelling. Maandag begint de opleiding echt. Ik vind het zeer spannend en probeer de groep bij te benen. Het valt natuurlijk niet altijd mee als vijftigjarige in een groep van prille dertigers. Maar ik probeer de opleiding dag per dag te volbrengen en dan zie ik wel waar dat toe leidt.
Er is ook nieuws van het weeffront: Ik ben begonnen met het opzetten van de ketting . Het is fijn garen (4dr als 1). Daarbij komt nog dat het ook een moeilijke rijging is die zeer nauwkeurig moet gebeuren. Ik kan er maar beter de tijd voor nemen.
De demo op de tuinbeurs ging niet door wegens gebrek aan interesse van uit de groep.
En dan staat er nog een reisje naar Frankrijk op het programma. Ja,de meimaand wordt een heel drukke maand .
 
Toch nog tijd gehad om een paar foto’s te maken in het park.

Geef een reactie

