Hallo wereld!

Vandaag  werd my space van Windows live spaces overgebracht naar WordPress.com. Maar ik ben er nog niet .Het zal nog wat tijd kosten om alles te bekijken en er achter te komen hoe het functionneert. Maar ondertussen wil ik hier het artikel van het nieuwsblad over mijn deelname aan buren bij kunstenaars laten zien. Ik was zeer blij met deze aandacht ,zeker omdat textiele kunst vaak maar weinig aandacht krijgt.

today my space from windows live spaces is transferred to WordPress.com. I ‘ll have a lot of studying to do to find out how things work and to tune up this blog. But i first want to share the article from the “nieuwsblad” with you; I was very pleased they chose me as weaving often gets not much attention in the artworld.

Geef een reactie

