meer foto’s

Vandaag ontving ik nog enkele foto’s van de hobbybeurs.

I got more photos from the art fair. the organisator send them to me,kind of a late newyearspresent .

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Anaïs
    Mrt 01, 2011 @ 08:45:53

    Beste;

    Ik ben op jouw blog gestoten toen ik op zoek ging naar mensen die kunnen weven. Ik werk in de ateliers van een tehuis voor werkenden in Waregem en ik zou een een weefatelier willen opstarten, omdat we drie handweefgetouwen ter beschikking hebben. Alleen vind ik niemand die me de basis kan leren en dan vooral hoe je het getouw klaarzet voor gebruik. Kan jij me helpen ? of ken je iemand die me eens een paar dingen kan tonen?
    Bedankt!

    Anaïs

    Beantwoorden

    • jskunstweven
      Mrt 01, 2011 @ 09:06:48

      Beste Anaïs ,geef je mij een telefoonnr of e-mail adres dan kunnen we kijken hoe ik je zou kunnen helpen. Weven is niet moeilijk maar juist opzetten is nog niet zo simpel; Ik weet natuurlijk ook niet over welke weefgetouwen je beschikt. Ik veronderstel dat het over vrijwilligerswerk gaat ,dan is het niet evident om hulp te vinden; Ik ben bereid te kijken wat ik voor je kan doen.
      jeannine.

      Beantwoorden

Geef een reactie

