nieuwe zendala

Ellen wolters publiceerde een nieuwe mandala tekening .Ik vond ze meteen heel mooi en ging er meteen mee aan de slag.Dit is het resultaat.

Ellen Wolters  has published a new mandala template. I like it and started drawing right away. This is the result.

tekening (template) by Ellen Wolters . (link at top)

hieronder de gebruikte tangles:

– Variation of Auraknot , By Zentangle ®

– Verve by Jj Labarbera

– Tapis by Ellen Wolters

– Loop de Loop  by Judy West

Ik hoop dat ik dat allemaal goed heb.  Bedankt voor de instructies voor de patronen.

I hope i gave credit to the right people. thanks to all for sharing their patterns.

2 reacties (+voeg die van jou toe?)

  1. Ellen Wolters
    Okt 07, 2012 @ 13:32:27

    Wow, mooi wat je van mijn tekening gemaakt hebt. Een vraagje: komt de print er zo blokkerig uit of heb je de tekening bewerkt? Dank voor het plaatsen van je link op mijn pagina. Liefs en groetjes, Ellen

    Beantwoorden

    • jskunstweven
      Okt 07, 2012 @ 14:25:43

      De tekening komt wat blokkerig over waarschijnlijk omdat ik ze uitvergroot heb om op A4 te passen in de printer. Beter was geweest eerst de tekening te vergroten naar A4 en dan te afdrukken. Maar mij stoort het niet en ander ging mijn mooi tekenblad verloren.

      Beantwoorden

Geef een reactie

