spring shopping trip

 

 

Vorige week zaterdag was het zo’n prachtig weer . Zeker daar door dat ik zin had in een kleine shopping uitstap naar het winkelcentrum in Roeselare. Je hebt daar veel winkels samen en ik parkeerde de wagen ergens middenin  zodat ik meteen ook een fijne wandeling kon doen. Ik was bij Ava papier waren en bij Fun en belangrijkste bij Lucascreativ. Twas daar ook juist opendeurweekend en meteen ook 20 procent korting .Leuk hé.Hieronder zie je mijn buit.

artsupplies

en ook nog deze grafietpen van bij AVA . Heel bruikbaar om te schaduwen.

 

grafite pen

This must have been a case of springfever. ABove you can see the result of a trip to the shopping center in the nearby town of Roeselare.

Geef een reactie

