weekuitdaging 215 cadeaupapier

Toen ik de weekuitdaging vond had ik er geen idee van wat ik ermee zou aan vangen. Maar toe zag ik de aanwijzingen van Magda link en ging ermee aan de slag. Toen is het een beetje uit de hand gelopen. IK had drie stuks van mijn zelfgetekend template . inpakpapierBij de eerste versie liep het patroon op een van de rollen helemaal verkeerd.Hier heb ik de achtergrond ingevuld met kleurpotlood .

papierrolpenenkleur

 

Hoewel ik het eindresultaat niet zo mis vond ben ik toch opnieuw begonnen. Nu beter op de juiste loop van het patroon gelet en de achtergrond geschaduwd met potlood hb. Maar mijn hand is nog niet helemaal goed en ik kon het niet mooi uitwerken met de doezelaar. papierrolpenenpotlood
Nu ik toch veel tijd heb besloot ik nog een derde poging te wagen : vulpen met turquoise ink. Voor de achtergrond heb ik de ink uitgewerkt met een waterpenseel. Het achterliggend patroon is misschien iets te druk maar voor mezelf vind ik deze versie de beste.

Welk kies jij?

papierrolblauw

Geef een reactie

