Remix uitdaging deel 2

Toen ik tangles opzocht voor deze uitdaging vond ik er steeds meer . Ik moest mezelf werkelijk een halt toeroepen.

Hier het tweede deel van de patronen die ik uitzocht.tangle studie 2Deze patroontjes heb ik gebruikt voor een tekening in de echte zentangle stijl . Maar dan zonder gebruik van een vlakverdeling.

Ik heb de patroontjes gewoon op elkaar laten aansluiten. En zoals je ziet geen schaduwen want ik had andere plannen.

remix2

Ik wou eens wat kleur en heb de tekening ingevuld met aquarelpotlood. Ik heb het kleur uitgewerkt met een  waterpenseel.

Dit was ook een test om te zien of de rotringtekeninkt ,die ik met deze technische pen gebruikt heb,wel watervast is. Dat viel wel mee als je snel werkt en niet teveel water gebruikt.

remix2kleur


Geef een reactie

